zondag 22 maart 2015

Een trui voor kleine man

Ik vind de truitjes van het merk M.olo helemaal geweldig, maar ook veel te prijzig. Ik ga echt geen €40,00 uitgeven aan een longsleeve.
Ik wilde het zelf gaan maken. Maar leuk kinderstof voor jongens is moeilijk te vinden. Totdat ik bij de webshop van Klijntje terecht kwam. Wat een gave stoffen hebben ze. Helemaal wat ik zocht.
Samen met mijn manneke zochten we wat uit. En mama maakte dit shirtje er van:








Ben nog niet helemaal tevreden over de hals. Die is te wijd naar mijn zin. Maar dat is een kwestie van aanpassen bij een volgend shirtje.


stof: klijntje
patroon: Fohr van Farbenmix

2 opmerkingen:

  1. hey! Het ziet er al goed uit hoor.

    Wat je nu moet doen: in het menu op blogger zie je staan overzicht, berichten, pagina's. Ga naar pagina en maak daar een nieuwe pagina aan. Daar schrijf je een titel en het stukje dat je wilt plaatsen.

    Dan ga je terug naar indeling, en klik je op je nieuw aangemaakte gadget. Je komt dan in een menu waar je dus de pagina die je net hebt aangemaakt kunt toevoegen.

    Succes weer ;) :D

    BeantwoordenVerwijderen